[航線] 這也算一種兔女郎裝嗎?
如標題 不夠大的好像比較少人貼
https://x.com/azurlane_staff/status/2068574640801186214
https://pbs.twimg.com/media/HLA6v8kaMAAAwNY.jpg

這套服裝的詳細設定請參考原繪師@poppuqn
--
“Two dribble shot, three dribble shot, four or five dribble shot, 10 dribble
shot. 24 second shot clock shot. No dribble shot. Shoot when I want to shoot
shot. He has every shot. Kobe is amazing.”
--
※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 180.177.226.136 (臺灣)
※ 文章網址: https://www.ptt.cc/bbs/C_Chat/M.1782607557.A.B24.html
推
06/28 08:54,
2小時前
, 1F
06/28 08:54, 1F
推
06/28 08:58,
1小時前
, 2F
06/28 08:58, 2F
推
06/28 09:01,
1小時前
, 3F
06/28 09:01, 3F
推
06/28 09:01,
1小時前
, 4F
06/28 09:01, 4F
推
06/28 09:01,
1小時前
, 5F
06/28 09:01, 5F
推
06/28 09:05,
1小時前
, 6F
06/28 09:05, 6F
推
06/28 09:07,
1小時前
, 7F
06/28 09:07, 7F
推
06/28 09:22,
1小時前
, 8F
06/28 09:22, 8F
推
06/28 09:48,
1小時前
, 9F
06/28 09:48, 9F
推
06/28 10:41,
14分鐘前
, 10F
06/28 10:41, 10F
C_Chat 近期熱門文章
PTT動漫區 即時熱門文章